mandag 24. november 2008

Sånn da har jeg fått lagt ut noen eksempler på kort jeg har laget. Orker ikke legge ut alt siden det har blitt noen kort etter hvert. Men håper på å være flink å legge ut etter som det kommer nye til.
Satser på å få laget litt på onsdag når vi skal ha julekortkveld her. :-)

I dag har jeg prøvd meg på Pilates for første gang. Følte nok at jeg ikke klarte å ha helt kontroll på magen, men kjenner at det finnes noen muskler der inne et sted som uten tvil har vært brukt i kveld. Håper også at det skal ha en viss effekt på bekkenet også.

2 kommentarer:

HegeHB sa...

Oi her har det virkelig skjedd ting siden i går kveld.
Har jammen oppdatert litt inne hos meg selv også:)
Legg deg til på minneriket sin bloggoppfølger. Så skal du se det kommer mange innom og titter:)
Hvor har du trent pilates? Det hørtes spennende ut. Trenger et spark bak her:)

Katrine sa...

Har kastet meg med på Pilates i leiren. Var kanonvanskelig siden jeg var den eneste nye, men klarte ganske bra å henge med. Skal prøve å komme meg på trening flere mandager. For det var gøy!