tirsdag 12. juli 2011

Sommerproduksjon og Trykkpressa juli


Bruker normalt ikke ha så veldig lyst til å lage så mye på denne tiden av året, men sånn er det ikke nå. Synes det er helt herlig å sette meg ned på hobbyrommet når ungene legger seg for å kose meg litt med kortlaging og scrapping. Den siste uka har vi vært på besøk hos svigerfamilien. Jeg rakk også et besøk hos en venninne som har flyttet til samme område. Jeg var så heldig å få titte på ei veske som hun hadde fått til sin bursdag. Nydelig var den, så jeg måtte rett og slett tegne av hvordan den var laget. Synes det var utrolig morsomt å lage denne veska. Vet ikke helt hvilken anledning den skal benyttes i så den er ikke helt ferdig ennå.

Denne veska har mer enn to bretter så fant ut at jeg kunne delta på Ett trykk sin utfordring denne måneden.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Flott bretteveske, Katrine, morsomt å gi bort sånne prosjekter:) Takk for at du deltar hos Ett trykk og fortsatt god sommer!

HegeHB sa...

Nydelig veske... skal prøve meg på den her kan du tro:)